Hvorfor kan jeg ikke synkronisere?

Hvis du får følgende fejlbesked, når du forsøger at synkronisere IDEX med en FTP-server, så kan det skyldes en af følgende tre ting.

1.

Sørg for, at du er forbundet til internettet. Tjek indstillingerne på din enhed og sørg for, at wi-fi eller mobildata (3G/4G/LTE) er aktiveret.

Åbn derefter internet-browseren for at tjekke, om du kan loade en hjemmeside. Hvis det ikke er muligt, har du problemer med din internetforbindelse. Det er derfor nødvendigt, at du får etableret forbindelse til nettet, før du kan synkronisere.

2.

Tjek, om du har indtastet alle FTP-oplysninger korrekt, især kendeordet (password). Vær sikker på, at der ikke er mellemrum i indtastningsfelterne. Nogle tastaturer tilføjer automatisk et mellemrum efter et ord. Appen kan ikke forbinde til en FTP-server, hvis ikke hvert felt er udfyldt korrekt.

Klik på “Gem”, når du har rettet felterne til.

3.

Hvis ingen af de ovennævnte løsninger virker, kan der være et problem med det wi-fi-netværk, du er forbundet til. Nogle wi-fi-netværk (især offentlige netværk eller gæstenetværk) har deaktiveret FTP-adgang helt, hvilket betyder, at IDEX ikke kan etablere forbindelse, når du vil synkronisere.

Hvis din enhed både har wi-fi- og mobildata, så prøv at slå wi-fi fra og synkronisér ved hjælp at mobildata i stedet.

Du kan også prøve at skifte til et internt wi-fi-netværk, hvor du ved, at FTP-forbindelsen ikke er deaktiveret.

Hvis du ikke ved, om wi-fi-forbindelsen tillader FTP-adgang, så kontakt din IT-afdeling først.

Hvis du stadig ikke kan synkronisere efter at have prøvet ovennævnte løsninger, så kontakt os på telefon (+45) 71 74 74 75.