- Opret en ny kundedatabase og åben den.
- Importér basissættet til den nye kundedatabase.
- Opret en ny kunde i den nye kundedatabase.
- Forbind basissættet til databasen og vælg periodedefinition.
Detaljeret guide
Gå ind på fanen “Egenskaber”.
Klik på “Filer” – “Skift/Ny Kundedatabase” i menu-linjen for at oprette en ny kundedatabase. (1)
Vælg den placering, hvor du vil oprette den nye kundedatabase (2) og klik på “Opret”. (3)
Navngiv den nye database og klik “OK”. (4)
Klik derefter på “Åbn”. (5)
Klik nu på “Filer” – “Import” i menu-linjen for at importere en basissæt til kundedatabasen. (6)
Klik på “…”-knappen ud for “Importfil” i “Status”-vinduet (7) og find det basissæt, du ønsker at importere til kundedatabasen og klik på “Åbn”. (8)
Klik på “Start” for at importere basissættet. (9)
Når importeringen er slut, klik på “Luk”.
Opret en ny kunde ved at klikke på “Tilføj kunde” (10) i højre side af skærmen.
Angiv “ID/Nummer” (11) og “Navn” (12) på den nye kunde. Klik på “OK” (13) for at fuldende tilføjelsen.
Bekræft, at du ønsker at forbinde et basissæt til den nyoprettede kunde ved at klikke “Ja”. (14)
Vælg basissættet, du netop har importeret under “Basissæt” (15), definér kalender og periode (16) og klik derefter på “Gem”. (17)
Du har nu oprette en ny kundedatabase, en dertilhørende ny kunde og tilknyttet et basissæt til kunden.